19 Şubat 2011 Cumartesi

Bağımsızlığa Doğru...


Kişisel tarihimizde bağımsızlığımızı ilan ettiğimiz günlerimiz vardır.  Bunlar bizim yaşamımızdaki köşe taşlarını oluştururlar.  Zaman zaman içten içe hazırlandığımız, zaman zaman ise bir anda karar verip eyleme geçtiğimiz günlerdir bunlar... 

Karar vermek, harekete geçmek bazen bize zor gelebilir.  Ne yapmamız, nasıl davranmamız gerektiğini çok iyi bilmemize rağmen, alışmış olduğumuz düzenin güvenli limanından çıkmak çok zor olabilir.  Her zaman yanı başımızda, başımıza gelen herşey için suçlanacak olaylar, durumlar, kişiler vardır...

Çok mutsuzum, eşim/sevgilim beni anlamıyor, bana yeterince ilgi göstermiyor...
İşimi hiç sevmiyorum, ama ne yapabilirim, ödemem gereken faturalarım var ...
Kendime hiç güvenmiyorum, sürekli endişelerim var, ama ne yapabilirim, annem, babam beni yeterince sevmediler, kollamadılar...
İçim öfke dolu, en ufak bir olayda patlıyorum, kimse beni anlamıyor...
Çocuklarım için herşeyden vazgeçtim, ama şimdi onlar benim yaptığım fedekarlığın farkında bile değiller...
Onu çok sevmiştim, ama beni aldattı, kimseye güvenemiyorum...
Kimse benim değerimi anlamıyor, kimse beni görmüyor...

Hepsi çok geçerli gerekçeler değil mi !!!!!!!!!!!!!

Yoksa bunlar sığındığımız güvenli limandan çıkmamak için attımız çapalar mıdır acaba ...

Lütfen kendinize sorun ve cesaretle kendinizle yüzleşin...

Bugünü yeniden doğuş günü ilan edelim...

Kendinize güzel bir çay demleyin ya da mis kokulu bir kahve yapın, sakin bir köşe seçin, en sevdiğiniz müzik eşliğinde bağımsızlığın ilk adımlarını atın...

Gözlerinizi kapatın, attığınız çapalara tek tek odaklanın...Önce anne ve babanızdan başlamak üzere, üzerinizde iz bırakan tüm kişileri, durumları, olayları özgür bırakın...Zihninizdeki çapaları teker teker çıkarın...

Onları acı ve üzüntü ile değil sevgi ile hatırlayın, çünkü onlar sizin en bilge öğretmenlerinizdir... 

Unutmayın siz onların etkisinden kurtuldukça gerçek anlamda bağımsız olacaksınız...

Simurg'un öyküsünü hatırlayın ve  kendinizi yeniden yaratın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder